Szeretnék elmenni innen, mert nem érzem jól magam. Egyedül vagyok. Olyan helyre szeretnék menni ahol hasznos vagyok másoknak.  Nem kihasználásra gondolok, hanem munkára vágyom. De nem akarom a kapitalista világot szolgálni. ENGEM KÜLDJ! Nem alapíthatok családot, mert fizikailag alkalmatlan vagyok. De a lelkem ép. Tudok szeretni! Mosolyogni, simogat, és ha kell vigasztalni. Nem akarok bántani senkit, és azt sem szeretném, ha félelemmel töltenél el a családomat, ha hazamegyek, hogy mi lesz ha… Kérlek, Téged mutasd az utat, ahogy eddig is tetted! Jó ember szeretnék lenni! Tudom, hogy bennem él a rossz is, de az a gyerekkoromba már elég átkot hozott. ENGEM KÜLDJ! És én menni fogok!

 

Menni fogok, mert mennem kell! Eger átformált! Vezess hát hegyeken, völgyeken át, hadd lássam a csodát! Annyi mindent mutattál már meg nekem, de vak voltam. Életem első percétől fogva küldetésem van! Most már tudom! Szemem már kinyílt! Ismersz már, látod gyengéimet, mégis erőre bíztatsz! Köszönöm, hogy mindig velem voltál! Kérlek, légy mellettem az utolsó percig! Ámen!

Szerző: Üveges Kata  2009.08.22. 14:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uvegeskata.blog.hu/api/trackback/id/tr201330734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása