A kiszolgáltatóság mértéke tőlem is függ. Néha nagyon nehéz a helyzetem, de nem segít, ha nyavalygok! Gyakran vagyok elkenődve, inkább tipródós alkat vagyok. De aztán jön valami kis jó, ami feldob és már pörgök is tovább. Látszólag vidám és erős vagyok, de ha valami baj van, nehezen nyílok meg.

Vágyom arra a fajta csendességre, amit Anna nővérnél tapasztaltam meg. Bánt a világ zaja és képmutatása. Nem menekülni akarok, csak találtam valamit, amiben őszintén hiszek és ezt kívánom!

Tegnap azt mondta az egyik ismerősöm, hogy a vallás agymosás. Mennyire alap0tomos a világ, hogy a saját önző gazdasági érdekeit úgy fedezi, hogy Krisztusra mondja, hogy agymosás! EBBŐL NEM KÉREK! KÖSZZÖNÖM SZÉPEN, DE NEM!!!

Szerző: Üveges Kata  2009.09.26. 13:27 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://uvegeskata.blog.hu/api/trackback/id/tr611408511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt520 (Kovács Zsotza Zsolt) · http://zsotza.blogspot.com 2011.06.07. 17:57:33

Kata, ne add fel! Ne add fel a bizonyságtételt se,és a blog-írást se! Nagyon jók az Írásaid! Köszönöm!
süti beállítások módosítása